Saturday, March 9, 2013

Unfeeling

Alhamdulillah..
bersyukur ke hadrat Ilahi dengan limbah rahmatnya..
kita bersua disini lagi..


Saat ungkapan @ kalimah yg suci yg anugerah Allah itu wujud dlm diri ini,
aku t'kapai2 m'cari apa sebnrnya erti sebenarnya??

masa terus b'jln dan aku terus m'ningkat dewasa..
mcm2 yg aku belajar dan tempuh dlm kalimah tersebut..
erti bagiku ia amat b'nilai dan b'mkna kpda YANG PENCIPTANYA juga..

sekarang??
aku?
xperasaan??
entahlah ttpi yg boleh dikatakn aku tidak m'yentuhnya lagi..
kerna aku sudah b'janji kpda SANG PENCIPTA biar Dia sahja yg m'jga hati ini..

Adakah tidak mahu dilukai??
urm..mungkin slh satunya..
tetapi yg aku ingin tekankn adalh kali ini biarlah aku m'beri kpda yg betul2 b'hak..

kalau ada yg m'jenguk diri ini seklipn semasa dan ketika tnpa d'sedari..
biarkn jela..
itu haknya..aku tidak boleh m'halangnya..
cuma pesanan aku, aku tidak mahu d'beri harapan, m'naruh harapan yg belum pasti dan m'beri peluang diri ini disakiti lagi..

aku bukan takut aku tidak mampu ttpi aku takutkan k'mungkaran Allah..
mungkin cm lagu "Delima cinta Ilahi" tu..

pesanan untuk si dia yg m'jengukku itu..
kalau betul ikhlas, cari jalan yg diredhai dan ikut syariah..
kalau benar jodoh, yakinlah janji Allah itu pasti..
saya tidak lari kemana2..
pergilah ke mana sahaja, kalau benar jodoh itu b'temu jua..

siapa kata aku tidak cemburu tgk sahabt2 yg len..
ada perasaan jugak taw..hehe3
tapi bnyk lagi perkara & tanggungjawab yg belum d'lksankan..
p'siapan pn sikit2 je..


saya inginkan kebahagian ini dahulu:

1) cinta terhdp Allah dan Rasulullah
2) cinta kpda ibu bapa
3) cinta kpda keluarga
4) cinta kpda sahabat2
 last sekli cinta kpda teman istimewa itu..

Allahulam
10/3/2013
13:28 p.m
khar sweetroom..



No comments:

Post a Comment