Sunday, May 6, 2012

UkhwaH yG kUCari..

Wah..udah lama rsanya x b'coleteh d'sini..
entah knpa xad mood n xad idea tok d'luah @pn b'kongsi..
Alhamdulillah..semangat bru 2 ad tok luahan d'ari nie..
 Ble bc dan tgk keadaan mereka..hati brasa sayu je..

adakah aku 1 ari nty cm2 gak??
 hnya hati je bleh b'kata2..
 semoga UKHwah yg ku cari t'capai..
Semoga Ukhwah yg Ku cari n T'bina nty memberi k'puasan hati..
 kerna e2 shja yg mmpu ktakan..

semoga Ukhwah yg t'bina kekal hingga saat akhir..
kerna Ukhwah yg t'bina kerna Allah S.W.T pasti akn kekal slmanya..Amin..

 Kadang2 masih dilema n keliru... Betol ke nie??
Bpleh ke aku laksanakan??
 oh, sungguh berat beban tanggunjawab yg ku tanggung nty..

semoga Ukhwah dg org yg akn m'bntuku t'jlin gn baik..
 Tiada ap yg aku hrpkn Ukhwah YG aku cari..
kdg2 jiwa nie m'berontak gn keseronakn shbt2 yg rpt gn aku dlu..
ttpi Semoga Family Baruku nty dpt m'gekalkan n x m'lpakn Ukhwah yg Bakal t'bina
Walaupn Ukhwah yg sebnrnya sudah t'jlin..
 Tiada ap yg ku pinta hnya Ukhwah selamanya kekal..
kerna sekli kita t'jlin.. biarlah dia t'jlin selama-lamanya...Amin..

No comments:

Post a Comment