Sunday, May 6, 2012

SudAhKU ReDHO..^_^A

Alhamdulillah...
Allah sgt m'yayangiku saat ini wlaupn kdg2 aku m'lpaknya..
 Ya Allah, Kau sememangnya kekasih kami..
 saat khbar berita t'hinggap d'telinga.. hatiku rasa tenang je..



Alhamdulillah.. maksudnya aku sudah redho..
 SYukur YA RABBI..
aKHIRNYA aku bnr2 sudh m'lpsknnya pergi dri hatiku ini..


 semoga khbr berita e2 m'beri k'baikkn kpdnya..Amin..
 usah menangis sufia, usah d'kenang kpda yg x'hrp kerna diri sndiri taw cmne prgai sesetengah kaumnya.. semoga ap yg d'perkatanya b4 nie bukn main2 shja..

 semoga dy m'dpt hidayahMu Ya Allah...
 Kau lindungilah dia dri segala k'sulitan n sbrg k'kecewaan lgi..
 Aku sudah Redho gn k'ptusn tepatku dlu.. dan aku yakin dg k'ptusan yg tlh aku ambil dlu..
 Alhamdulillah smpai skrg aku redho gn plihan aku e2..
 kerna aku percaya yg lebh manis n sgt indah m'ntyku d'sana n masa hdpan..


 Kuatkanlah hatiKu ini untuk trus istiqamah dg segala k'ptusan n plihanku..Amin..
 Aku redho semunya kerna aku yakin akn janjiMu Ya Rabbi..
 wAHAI KekasihKu, aku hnya mahu managih n m'dambakan cintaMu Wahai Pemilik NyawaKu..

 P/s :Insan yg blum layak Ke Syurgamu..

No comments:

Post a Comment