Tuesday, September 20, 2011

CEMBURUKAH AKU????


Entah kenpa perasaan yg aku bnci ini ad dlm diriku ini???
tapi xsalah pun thap cemburuku kpd org2 t'sebut hnyalah cemburu dgn k'peribdiannya..
K'peripadiannya e2 lah menimbulkan perasaan e2..

Bagaikan nk mengis pun ada kerna diriku ini xmmpu ke thap mereka
dan enth bila diri ini boleh jdi spt mereka???
Diri ini pun msih t'tnya2...???
Betapa hinanya diri ini b'bnding dgn mereka..

Kemmpuan yg ingin m'miliki spt mereka m'jdikan aku lebh t'tnya2???
Layakkah diri ini m'miliki spt mereka???
Hanya diri shja yg thu n msih t'cri2 1 msa nty..
Adakah anugerah e2 mmpu m'bwa aku ke jln yg betul???
K'takutn n p'soaln e2 trus m'hntuiku..
Hnya kepada Allah S.W.T yg MAHA MENGETAHUI...

Semakin ku m'jauhiMU Kau dtg m'hmpiriKU wlaupun kdg2 aku ingkr dgnMu
Jadi bgaimana aku boleh jd spt mereka sdgkn diriku belum lyk di mataMu....
Hidayah n keimanan yg ada pda mereka e2 lah membuatkan dyorg boleh memiliki ap yg dyorg lyk..
Tapi Aku???
Enth lar ku sendiri juga ada k'inginn tpi knpa enth sush bg diriku ini..
Yg pling pasti aku bgtu m'cemburui mereka..

B'terima kasih sgt2 kerna m'beri peluang kpd driku ini m'genali merka..
Yg pasti mereka adalh conth yg t'baik kpda Kaum HaWA sekrg n tok diriku ini..
YA Tuhan hnya padaMu aku b'serah, m'mohon n b'sujud...
Tiada yg lain selain Kau YANG MAHA AGUNG...

No comments:

Post a Comment