Wednesday, June 26, 2013

~Perasaan Itu~

Bismillahirahmanirahim..
Assalammualaikum..
Alhamdulillah 3x...


tidak tahu nk mula daripada mana..
xtaw nk gambarkan bagaimana perasaan itu..

Perasaan itu..
sedih, gembira, bersyukur, excited mcm2 b'satu..
sungguh indah perancanganMu Ya Allah..

yea..
kerna Aku yakin Allah sentiasa b'sama..
dan mengotakan janji-janjinya..
Allahurabbi..

Perasaan itu..
xkala sebelum ini,
aku b'duka kerana dipulau oleh teman2 yg tidak 1 fikrah..
tetapi aku yakin Allah akn hadiahkn sesuatu yg manis diakhirnya..
yea..dah semamangya t'bukti..

Anugerah yg amat b'nilai..
yang tidak aku sangka2kn..
memperolehi keluarga yg besar..
yang penuh barakah..

saat itu..
airmata b'jujuran..
bertambah sepet plak..hehe3..

SubhanaAllah..
nikmat Allah itu..
saat ini pn masih xtaw nk ucap bagaimna..
betapa Allah itu Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

yea..
aku disini sememangnya dipilih oleh Allah s.w.t..
bersyukur sgt2..
Allah..




p/s: ok, sufia now u are not alone ok..

1 comment: