Tuesday, September 11, 2012

Nikmat Allah ^_^



Alhamdulillah...
syukur kerna msh d'beri peluang untuk m'beri pluang b'kongsi luahan hati

Nikmat Allah S.W.T..
Alhamdulillah..
dgn p'rubhn yg msh baru nie aku dpt m'rsai k'lainan sgt2..

Dulu..
hatiku pernh b'bicara.
ak seorg yg agk suka b'fesyn jgak lar..
klau aku nk wt p'rubhn t'sebut mstilh ad gayanya..
pkai tudung yg bidang 50 dulu n masih ad modennya..
xpernh pn ak b'fkir untuk keklkn tudung yg aku pkai sekrg..

tetapi..
Kini...
dengan NikmatNya..
aku semkin selesa m'mkainya..
yg b'tmbh aku b'syukur aku berasa lebh selmat b'bnding dahulu..
YA ALLAH Nikmat yg Kau beri sgt hebat..

Kadang2 aku sendiri suka m'jhit hijab t'sebut tnpa b'sungut..
kini juga bila aku tgk yg lain pkai tudung cm2 fesyen n b'ton2 ak plak yg m'rsa xselesa..
pdahal dulu aku lar org suka tdung s'demikian..

Betapa Nikmat yg d'beri m'gubh aku sedemikian..
SubhanaALLAH..
Aku b'syukur kerna Allah ingin m'jentik hatiku untuk m'lalukn p'rubhn t'sebut wt masa skrg..

memg btol kata my rumte cik ifa..
dy kta nty lama2 sue akn lbh suka pkai tudung labuh bgtu..
Alhamdulillah kata2nya m'jdi doa dan t'makbul jgak..

sememgnya sgt indah Hidayah e2 dan semoga aku trus istiqamah 
yg pntg m'jdi muslimah sejati..Amin..

P/S : tq 2 all my frend yg bgi support..kerna u all sy kuat dan trus tabah..
YA ALLAH nikmatMu semengnya sgt Indah apble d'gunakn kearah jln yg lurus..




No comments:

Post a Comment